Kundesupport flytter
Royal Arctic Line A/S’ Kundesupport og Salg i Nuuk flytter kontorer den 12. august 2022.
Kundesupport og Salg flytter fra adressen Qeqertanut nr. 46 på Terminalen i Nuuk til Hovedkontoret på Aqqusinersuaq nr. 52.
Følgende afdelinger flytter: Kundesupport, Key Account Managers, Eksportfrys, Claims og Data Quality.
Flytningen sker 12. august 2022 mellem kl. 12:00 og 16:00, hvorfor kundesupport mail og telefon 70 15 00 vil være lukket fra kl. 12:00 og resten af dagen.
Hovednummeret til Royal Arctic Line A/S 34 91 00 vil have normal åbningstid mellem 08:00 -16:00.
For spørgsmål vedrørende gods, kan kunderne kontakte de lokale havne, som vil være behjælpelige.
For bookinganmodninger kan lokale havne ligeledes være behjælpelige.
Royal Arctic Line A/S’ Kundesupport følger meget godt med i bookinganmodninger og henvendelser til kundeservice og vil stå klar mandag i de nye lokaler.
Kunder vil efter flytningen stadig kunne kontakte Kundesupport på mail og telefon.
Åbningstider: Mandag - Fredag: 08.00-16.00:
For bookinghenvendelser - Email: booking@ral.gl eller Book dit gods her
For Kundeservicehenvendelser – Email: kundeservice@ral.gl
Aqqusinersuaq 52
Åbningstider for telefonisk henvendelse: Mandag - Fredag: 09.00-15.00:
Tlf. + 299 70 15 00
Terminalen i Nuuk vil for fremtiden kunne booke gods for kunder, som tidligere blev booket af kundesupport ved personlig fremmøde på Qeqertanut 46.